Friendship isn't being inseparable, it's being separated and knowing nothing will change

• Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon kanske.
• Har du ett förhållande? Ja
• Har du sovit i din egna säng inatt? Nä, om det vore så väl.
• Vilken ögonfärg har du? Jag vet inte, typ blåmelerade.
• Nämn något som gjorde dig glad igår: Det är en hemlis
• Är du kär? Ja
• Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt en banan
• Vad har du druckit idag? Vatten.
• Vad är det för färg på din ytterdörr? Den hemma i Luleå? Vit.
• Vad är det för väder hos dig nu? Mulet

• Trivs du med ditt jobb? Här i Oslo? Njä..
• Favoritklädsel? Mysbrallor och en tröja.
• Vad gör dig glad just nu? Tanken på att jag snart flyttar hem.
• Vad ska du göra härnäst? Funderar på att åka till gymmet.
• Höger el vänsterhänt? Höger 
• Sommarplaner? Inga alls
• Hur många kuddar sover du med? 4-5st
• Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
• Vad är viktigast för dig? Min familj.
• Snarkar du? Ja, tydligen 
• Vad längtar du mest efter just nu? Att få boarda planet hem till Luleå. 
• Vilken svordom använder du mest? Fan.
• Äger du en iPod? Jepp

• Använder du flip-flops? Ja, på sommaren & utomlands.
• Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.
• Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lägenhet
• Har någon någonsin kallat dig lat? Haha, ja
• Vem var den senaste som ringde dig? Mamma..
• Vilket riktnummer befinner du dig i? Nånstans i Oslo
• Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, det var ju de bästa.
• Hur många syskon har du? En lillebror.
• När flög du senast? I påsk 

• Diskar du din egen disk? Nä, det fixar diskmaskinen.
• Har du gråtit offentligt? Ja. 
•Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.
• Försöker du alltid lära dig nya saker? Jag älskar att lära mig nya saker!
• Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja
• Vilken är din mammas hemstad? Stockholm
• Din pappas hemstad? Luleå
• Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22
• Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta
• Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det löser sig, det gör det alltid för eller senare.
• Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Ja, ett mobilskal.
• Tycker du om att krama folk? Japp.
• Äger du en digitalkamera? Ja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0