2011

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 5/5 - Saknar dig, Martin.

Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
- Ja, det gjorde jag.

Blev du kär i år? ... Och när vet man om man är kär?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår? - Ja, flera stycken.

Vilka länder besökte du? - Thailand, Turkiet och Finland.

Vad önskar du att du gjort mindre? - Jag ska iallafall sluta lite på människor som jag vet kommer svika/såra mig. 

Bästa köpet? - Haha, typ min tv.

Vad spenderade du mest pengar på? - Alkohol/Kläder/Flytta-hem-ifrån-saker.

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Jo0o

Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år? -Jag har nog varit gladare.

Favoritprogram på TV? - Sofias änglar, tårögd varje gång.

Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012? - Japp!

Vad ser du mest framemot år 2012? - Har massor av planer för 2012, så det finns mycket att se fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0