tidsfördriv..

Mår: Okej, inte bättre och inte sämre.
Vill: Byta land och börja ett nytt liv.
Ska: Förhoppningsvis byta land och börja ett nytt liv.
Har: Nyss ätit go'middag.
Är: Sugen på att resa.
Drömmer om: Mitt egna hem.
Längtar till: Julafton.
Fasar inför: Framtiden
Idag: Är det lördag.
Imorgon: Är det söndag.
Igår: Hade jag fredagsmys hela dagen.
Nu: Ser jag Luleå - Modo.
Vill göra: Något riktigt riktigt skoj, för det var längesedan sist.
Glad över: Min familj och mina vänner.
Arg på: Ingen eller inget.
Rädd för: Att förlora någon jag älskar.
Lycka: För mig är det när någon gör mig glad.
Sorg: Försvinner aldrig, men man lär sig att leva med det.
Hatar: Inte mycket, men ibland hatar jag hur orättvist livet är.
Äter: Hela tiden. 
Sover: Alldeles för lite.
Dricker: isvatten
Dansar: när jag är full
Lever: Idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0