torsdag

Idag har jag och Fredrik varit och tagit våran sista twinrix-spruta. Freddan har stått för underhållningen idag. Kan ge några exempel.


Vi sitter i väntrummet på vårdcentralen:

Jag: Du kunde inte ha tagit på dig ett par snyggare brallor?
Fredrik: Men det här är mina sprutbyxor som jag alltid använder när jag tar sprutor.
Jag: Ibland undrar jag vad som gick snett med dig..

5 minuter senare....

Fredrik: Johanna, jag har funderat på en grej....
Jag: Jaha, på vadå?
Fredrik: Tänk om hon ger oss avlivningsmedel som man ger till djur?
Jag: Va?
Fredrik: Alltså, det skulle ju faktiskt kunna hända..
Jag: Men nu är vi ju på en vårdcentral för människor, inte på en djurklinik.
Fredrik: Sant...... Men tänk OM. Något kan ju faktiskt ha gått fel vid leveransen.

----------------------

Vi kommer in på rummet och Fredrik tar sprutan först sen när det var min tur:

Jag: Haha Fredrik, har du sett ett spöke eller?
Fredrik (med skräckslagna ögon): ÅHHERREGUD, trycker du in hela sprutan? Gjorde du det på mig också? puhhh, inte undra på att det gjorde ont.....
Sköterskan: Ja, men denhär är ju liten. Jag skulle vilja att den vore ännu längre.
Fredrik: Är du tokig? Kolla bara på Johannas arm, vore spruta längre så skulle den ju gå rakt igenom hennes arm... eller  typ en som har anorexia, det går ju bara inte?
Jag: Fredrik, du får tjugo kronor om du håller käft!!!!!

--------------------

Påväg till parkeringsplatsen:

Jag: Kan du köra bilen?
Fredrik: Nej, jag har ont i armen.
Jag: Men vafan tror du jag har?
Fredrik: Ja, men jag är faktiskt känslig.

Jaja, detta var då Fredrik Nilsson, 11år.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ni är så roliga ni två :)

2011-11-24 @ 20:46:10
Postat av: evelina

HAHA alltså ni två :'D

2011-11-24 @ 22:14:36
URL: http://ebogdanoff.blogspot.com
Postat av: Benita Fransén

Det finns nu en rabattkod uppe på min blogg där DU har chansen att på 15 % rabatt på Hoofstores fina smycken! :)

2011-11-26 @ 20:45:58
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/
Postat av: Haidi Jakobsson

GODNATT! hihi :D

2011-11-27 @ 01:58:34
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0