måndag

Media Markt hade premiär idag. Behöver jag ens nämna att hela Luleå har varit där idag och att det var kaos? Kilometer långa bilköer, slut parkeringsplatser och människor överallt. Det finaste var ändå att hela storheden var pyntat med flera hundra marschaller överallt, och priserna var inte så tokiga dom heller. Jag råkade köpa mig själv en tidig julklapp. Spontant och läckert.

Mamma tyckte att eftersom vi har renoverat tvättstugan så himla snyggt så bör vi också ha nya maskiner där, så hon och pappa köpte en ny tvättmaskin och torktumlare bara sådär, även en kyl och frys fick följa med hem. Jag älskar deras spontanitet. (Om det ens heter så?) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0