what's the point?

Jag: Jag ser att tomten har kommit tidigt i år.
Fredrik *Kliar sig på hakan*: Jaa, ellerhur? Jag ska odla fram tills nyår.
Jag: Kan du sluta se så himla dischig ut?
Fredrik: Nix fröken, inte förrens till nyår.
Jag: Du ser typ jätte...  smutsig ut? Kan du raka dig och uppsöka en frisör genast?
Fredrik: Nej, jag ska reta alla och vänta tills nyår.
Jag: Du påminner om en uteliggare... Varför just till nyår?
Fredrik: För på nyår då blommar jag fram som en nyponros.
Jag: Jag behöver en tydligare förklaring.
Fredrik: På nyår kommer jag göra mig fräschare än nånsin, och
då kommer alla säga ba "wow, är det sådär du ser ut"..
Och då säger jag bara "yes, this is the real me, do you like it?"...

Ibland undra jag om vi verkligen är syskon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0